jaarverslag 2021

GHOR jaarverslag 2021

Begin 2021 startte de GGD met de eerste vaccinatiecampagne. We hadden gehoopt dat daardoor het coronavirus in 2021 minder ons werk zou domineren. Helaas bleek niets minder waar. Na een korte zomer met enige versoepelingen, schakelde de GHOR toch weer terug naar de crisis modus.

jaarverslag 2021

In dit jaarverslag laten we de GHOR werkzaamheden in relatie tot COVID-19 zien. Ook hoe de samenwerking tussen de GHOR, de GGD en de ‘witte kolom’ zijn verlopen. Waar we successen hebben geboekt en hoe we van onze ervaringen hebben geleerd.

Regulier GHOR werk

Naast het grote COVID-19 karwei heeft de GHOR gelukkig ook het reguliere werk kunnen uitvoeren. Ook deze werkzaamheden zoals bijvoorbeeld Vakbekwaamheid, GHOR bijdragen aan jaarplannen, de Omgevingswet, Kwaliteit, maar ook de vraagstukken met de Lekdijk (en nog veel meer) is terug te lezen in het jaarverslag.

Digitaal jaarverslag

Een digitaal interactief jaarverslag is een succes gebleken, want is te lezen op alle devices. Vandaar dat we ook dit jaar het jaarverslag weer digitaal aanbieden.

Bekijk hier het jaarverslag 2021

Veel leesplezier!